Dansavslutning...

Nu är jag äntligen hemma från dansavslutningen! Tompa o Nille hade grillat när jag kom hem så jag har precis käkat fläskfilé, as gott! Det gick väl helt okej idag, inte större fel iallafall men sen blir det alltid lite långtråkigt att vara där en hel dag! Jag ångarar att jag sa ja till att hjäpla till imorgon, våran föreställning börjar 16.00 imorgon men jag ska vara där till 12 och hjälpa till på barn föreställningarna som är innan! Ha koll på alla barn så dom kommer in på scenen när dom ska osv, känns lite segt men man vill ju ställa upp! Det blev inte så mycket bilder tagna idag för vi har så stressigt mellan våra nummer så vi hinner typ inte ta kort!

 

Nu ska jag duscha av mig o sen kolla på Robinsson, får se om jag orkar med en film efter det annars är det sängen som gäller, är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0