Go Glass!

Kom till Edwin o Rasse vid halv elva tiden imorse o gick upp till glassbaren! Dom hade inte öppnat än när vi kom dit men kön va lång ändå! Glassen var lika god som vanligt men jag tänker inte berätta hur många kulor jag mosade i mig, haha, alldeles för många! 

     

Sen hem o direkt iväg på träning! Det gick väl ganska bra men jag ville inte ta ut mig för mycket så jag får träningsverk tills imorgon så det blev ganska lugnt! Jag och Linette fick ett förslag att starta en grupp med fyra andra tjejer o det tåls väl att fundera på? Vore både kul o lite jobbigt! Isåfall kommer det ju bli väldigt mycket träningar o tävlingar men vi får väl se hur det blir! Kom hem o då hade Tompa börjat med grillen så vi käkade fläskfile o solade lite på terassen, kanon skönt! Nu blir det väl slöa framför tvn o sen sova tidigt, måste ju vara pigg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0