God morgon...

Det blev Marieberg direkt efter jobbet igår, vi skulle köpa dop present till elton och present till Arazu! Dop present hittade vi men present till Arazu blev lite värre för det hon hade önskat sig va slut! Så vi sa att vi skulle köpa nåt en annan gång o ge henne på nån tjekkväll eftersom hon inte riktigt visste vad hon ville ha istället! Så vi köpte en lite grej bara för att hon ska få ett paket ikväll! Jag hann inte kolla några kläder till dopet så jag får väl leta fram någonting i garderoben? hur fin ska man vara på ett dop egentligen? aja det löser sig!

Nu har jag precis gått upp, jag försökte få med mig Tompa också men det va tydligen för tidigt! För mig som går upp 07.00 annars så blev det jätte lång sovmorgon idag! Det verkar vara varmt ute så jag funderar på o lägga mig i solen en stund innan jag ska göra mig iordning o iväg till Arazu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0