God morgon...

Det blev faktiskt massa gjort igår iallafall! I stort sett all tvätt är fixad och även disken! Det känns alltid så bra när massa sånt är gjort! Sen kollade vi film, det blev "yesman" vi såg ju den på lussevakan i julas men då satt jag o halvsov o såg inte hela filmen ordentligt så jag ville se den igen, o den va ju as rolig, haha, älskar Jim Carrey!

Nu har jag käkat frukost o ska snart dra iväg till jobbet, hoppas på lite mer kunder idag för igår va det riktigt långtråkigt! Men det regnar ju inte idag så det blir det säkert lite mer folk! Vi får väl se när Pierre kan komma tillbaka till jobbet? Han spelade ju fotboll i helgen o bröt revbenet? stackarn, han skulle vara hemma några dagar så vi får väl se!

Satt o kollade på gina trocots hemsida förut o jag blir alltid så sugen på att handla massa saker då! Jag såg en topp med massa rosor på som jag fastnade för, perfekt till ett par jeans!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0