Godmorgon!

Jaha då va det måndag igen, varför ska helgen alltid gå så fort! Igår gjorde vi inte så mycket annat än att ligga i solen o lata oss! Vi gjorde lite mat o sen drog vi till Pierre o lånade massa filmer! Danne o Ewa kom på kvällen o gjorde oss sällskap!

Idag ska jag till mamma o dom efter jobbet! Min bror vill ha hjälp med att plugga lite matte inför nationella provet men jag tror inte jag kan vara till så mycket hjälp? Det va ju ett tag sen jag pluggade! Men man kan alltid försöka! Sen är jag ledig tisdag, onsdag =) as skönt, på tisdag ska jag o Ewa åka till Malin o på onsdag ska jag hälsa på morfar som fyllde i fedags! Men sen blir det jobb hela helgen, inte lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0