I´m back!

Jaha nu har jag inte skrivit på några dagar, Tompa har haft fullt upp med att tapetsera så datorn har inte varit inkopplad! Men jag tänkte ni skulle få en sumering av vad jag har gjort dom senast dagarna! I torsdags kom ju Robet o Carro på besök med pojkarna, första gången hela familjen är hos oss! Vi käkade lite pizza o kollade på film! En grymt bra film föresten "Taken"! Men jag hade fullt upp med lilla Elton, han va så gullig! Sen på fredagen så följde jag med Ewa en snabbis till marieberg, hon skulle köpa en bikini, o jag köpte en tubtopp! Sen solade vi hela eftermiddagen ute på terassen, hur skönt som helst! Idag har jag jobbat, o sen grillat hos mamma för mina kusiner va på besök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0