Jobb...

Jag som trodde gårdagen skulle bli bättre på jobbet men icke, det regnade ju verkligen heeeela dagen, typ en kvart innan vi skulle stänga så slutade regnet! Så det blev en ganska seg o lång dag igår också, men vi fick nya förkläden som vi ska ha på oss, gula som matchar med kepsen men jag vet inte om jag kan säga att det ser speciellt snyggt ut? jag tog en bild så ni får väl avgöra själva!

Efter jobbet åkte jag på min sista dans innan sommar uppehållet, det känns både skönt o lite tråkigt! Jag behöver en liten paus från allt dansande men samtidigt så behöver jag fortsätta träna o det brukar alltid rinna ut i sanden på sommaren av nån konstig anledning? Men i sommar måste det bli skärpning!!

Pierre kommer tillbaka till jobbet idag så det ska bli kul med lite sällskap! Vädret verkar vara på våran sida idag också, än så länge iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0