Kläder...

Jo jag skulle ju visa vad jag köpte för kläder som är tänkt till tävlingen! Det blev ett par svarta glansiga tights med pajetter på sidorna! Till det ska jag ha ett linne, har inte bestämt mig om det blir svart eller korallfärgat? Jag måste testa det idag, sen blir det ett nitbälte, och en svart kort glansig jacka som jag hade själv sen tidigare! Tror det kan funka ganska bra, allt känns bättre än formationskläderna just nu för jag gillar inte att visa varken för mycket ben eller mage! Sen köpte jag ett linne som jag har provat tidigare, med massa fransar på (inte till tävlingen), bilden är jätte uppljusad bara för att fransarna ska synas!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0