Mija...

Jag åkte till Mija igår efter jobbet o snackade lite skit, om allt möjligt! Det är synd att vi inte ses mer, men det får väl bli ändring på det! Vi hade ju så roligt förr i tiden, haha! Jag ska iallafall börja springa med Mija på onsdagar, om jag inte jobbar! Förstår inte riktigt hur fan jag ska orka det men det visar sig!

Jag hade fått paket från Nelly igår när jag kom hem! En t-shirt och en bikini o jag ska nog behålla båda! Jag tycker alltid det är så svårt att prova bikini nu för man tycker inte att nån sitter bra bara för att man är så blek! Men den blir nog bra! Jag är sugen på en rosa från HM också men den finns aldrig i min storlek så jag får väl ringa o fråga, det brukar vara det bästa! Det va tur att jag beställde M/L på t-shirten för den sitter ganska tight, så dom verkar vara små i deras storlekar! Men då vet man det till nästa gång!


 

Idag efter jobbet så blir det direkt in till Marieberg! Vi ska köpa dop present till Elton och kanske present till Arazu! Och jag vet inte vad vi ska köpa till nån så det känns som det kan bli ganska stresigt? Jag skulle vilja hitta nåt att ha på mig till dopet på söndag men det hinner vi antagligen inte! Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0