Taggad!

God morgon! Jag gick upp tidigt för att hinna fixa sminket o frillan men jag är i princip redan klar o behöver inte åka förrens efter 12 nån gång! Det blev inte så märkvärdigt, jag våfflade håret lite o gjorde en stor "raggarlugg" + två tofsar! Försökte ta nån bild men dom blev inte så jätte bra! Jag har iallafall bestämt kläder o jag kör på det svarta linnet, jag blir ju helsvart då men jag tror det blir bra! Börjar bli riktigt taggad nu o jag hoppas det går bra idag =) kanske kommer hem med en pokal? vem vet? nej nu ska vi inte ha för stora förhoppningar men det vore roligt! Jag ska iallafall göra mitt bästa sen får vi se hur långt det räcker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0