Tapeter

Okej jag orkar inte försöka gissa vädret längre, det är alltid fint väder på morgonon när jag kliver upp o jag hoppas på massa sol men så fort jag kommer till jobbet så börjar det regna så vi får väl helt enkelt se hur det blir idag! Det känns segt o jobba fredagar, jag brukar ju alltid vara ledig fredagar annars, men det är väl bara o vänja sig för i sommar blir det mycket jobb o lite ledighet!

Igår efter jobbet så åkte Tompa o jag iväg till Silvan, Järnia, Bauhaus, Krauta o kollade på massa tapeter. Tompa vill att vi ska tapetsera om i vardagsrummet o mig spelar det väl egentligen ingen roll, jag tycker dom vi har nu är helt okej men samtidigt kan det vara kul med nåt nytt! Vi bestämde oss inte för nåt speciellt men vi vet väl kanske lite mer ungefär hur vi vill ha? fast vi kanske inte riktigt har samma åsikter alltid, haha! Sen när vi kom hem kollade vi på vad Pierre anser är den absolut bästa filmen " Nyckeln till frihet" o sen blev det läggdax!

När jag kommer hem sen idag så måste jag förbereda kläder o sånt inför dansavslutningen imorgon! Känns segt att jag har det hela helgen för jag kommer inte hinna med så mycket annat alls! men sen är det ju sommaruppehåll så man får väl tänka så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0