Tavla...

Nu är jag nyduschad o ska snart lägga mig framför tvn, kanske se en film innan det blir sängen! Jag jobbar ju imorgon igen men sen är jag ledig igen torsdag o fredag =) Idag har jag iallafall fixat tvätten, ska snart gå ner o hämta det sista! Tompa o jag drog iväg till marieberg en sväng också o kollade på tapeter o räknade ut vad det skulle kosta o så ifall vi ska tapetsera om i vardagsrummet! Vi måste kolla med våran hyresvärd först men jag hoppas det blir gjort, det vore kul! Sen kollade vi massa inredningsgrejer o sånt vi vill ha fall vi tapetserar om, vi har tänkt oss lite "Africa"  över det hela! Fixade morsdag present gjorde jag också, o så fick jag med mig en tavla hem, jag är inte hel hundra på vart den ska sitta men jag ska prova runt lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0