Thailand...

Uppe tidigt idag med, det blir ingen sovmorgon den här helgen inte! Men jag har sovit kanon bra den här natten o drömt massa konstigt, bla om thailand, vilken är min drömresa, jag vill verkligen dit! Förhoppningsvis redan till hösten/vintern men då måste jag se till att spara vilket inte är min starka sida! Men det gäller att tänka på Thailandsresan varje gång jag köper nåt o överväga vilket som känns mest värt? Vi får väl se hur det går?



Nu ska jag snart åka iväg o hjälpa massa barn på deras föreställningar o sen har vi en föreställning i eftermiddag! Det känns skönt att vi bara har en show idag, jag orkar inte med så mycket mer! Det gick ju ganska bra igår men idag ska allting filmas o av nån konstig anledning så brukar jag alltid tabba mig då? Vi får väl hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0