Trött...

Trött, som alltid när jag går upp på morgonen! Längtar till vi börjar 10.30 då blir det lite mer sovmorgon! Ewa kom hit en sväng igår o bubblade om allt möjligt! Det blev bara en kortis för hon skulle på personalmöte på ica sen så vi får ta o ses snart igen, vi tänkte väl kanske hälsa på Malin i nästa vecka! Idag ska jag först till mamma efter jobbet, vi ska kolla våra scheman inför somaren o bestämma nåt kul att göra ihop! Sen måste jag hem och ta tag i disken för nu är det världens berg o det är min disk...suck!

Linette o jag han anmält oss till danslägret som våran dansskola annordnat i augusti! Tre dagar med massa bra gästlärare så det ska bli jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0