Trött..

Jag va hos morfar o mormor en sväng förut! Morfar fyllde ju år i fredags men jag kunde inte komma då så jag va där idag istället! Sen drog jag till Mija o vi åkte till svennevad för att springa! Snacka om dålig kondis jag har, Mija blev knappt trött på våran 3km sträcka men jag va helt slut, o då hade vi ändå gått två kortisar! Jag behöver verkligen få upp min kondis så det blir nog mer springning framöver! Nu har jag precis duschat o käkat kvällis! Tompa är hos sina föräldrar o fixar nåt så jag ska nog sätta mig framför tvn o slöa lite, orkar inte göra så mycket!

Jag ska jobba imorgon, som vanligt! Robin ska ha sin första dag så det blir nog kul! Jag får lite sovmorgon iallafall för jag börjar 10.30 istället för 08.30! skönt! oki, thats all för now, bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0