Trött..

Jag jobbade över lite idag o hjälpte Anders att fixa till sommarschemat så nu är det klart, jag ska bara renskriva det på datorn på måndag, det känns as bra för nu kan jag börja planera in lite saker i sommar! Sen åkte jag till Ica o köpte lite matsäck som jag ska ha med mig till dansavslutningen imorgon! Fixat alla kläder har jag gjort också o övat lite på danserna, men det känns som att allt sitter ganska bra =) tänkte ni skulle får höra vilka låtar jag kommer dansa till, det är fyra nummer...



Jag är jätte trött o har lite ont i huvudet så jag ska nog snart gå o lägga mig, det behövs om jag ska orka morgondagen! Blir nog lite tv tittande först! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0