Frimis!

Gårdagen va kanon!!!! Så kul har jag inte haft på länge! Först va vi hos Arazu o käkade tacos, jag, Kim, Arazu o Isak! sen drog vi till stan o träffade Calle hos några kompisar till honom o sen blev det frimis ända tills dom stängde! Min kamera är ju trasig så alla kort blev med Arazus kamera, jag försökte ta lite med mobilen men det blev inge bra! Hur som helst, jätte rolig kväll!



Idag va ju meningen att vi skulle på dop men Tompa har inte mått så bra så vi stannade hemma! LIte tråkigt men vi får åka dit någon dag o lämna presenten! Nu kollar jag  på reprisen av robinsson o sen tänkte jag lägga mig ute i solen, det ser så varmt o skönt ut! Det blir nog en lugn dag iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0