Godmorgon!

Jag va hemma från jobbet igår för jag hade feber och min hals är jätte svullen! Det känns som att jag har två stor äpplen sitter i halsen varje gång jag ska svälja! Nu har jag precis vaknat och jag tror inte jag har nån feber just nu men halsen är inte bättre idag! Dessutom känns mitt huvud ungefär lika stort som en vattenmelon så det blir vila som gäller idag också!

Jag har sovit väldigt dåligt inatt för jag har drömt hela tiden, och allt har med Thailand att göra! Bara massa hemska saker som att: glömma passet, missa flyget, flyget störtar, en tsunamin, vi får svininfluensan m.m. Det måste väl vara nervositet? För egentligen är det ju större risk att jag blir påkörd av en bil när jag går över gatan än att planet ska störta! aja jag kan iallafall inte sluta längta!

Trots att jag är hemma och är sjuk så blir jag väldigt rastlös av att bara ligga på soffan o glo på film, så igår rensade jag lite bland mina smycken! Jag blir nästan arg på mig själv när jag kollar igenom allt för jag har super fina smycken som jag inte ens vet att dom finns? Dom ligger längst in i lådan och aldrig blir använda! Nu slängde jag lite gamla smycken som jag vet aldrig kommer användas, och så gjode jag en deal med mig själv att börja använda allt fint jag har och byta smycken ofta! vi får väl se hur det blir med det!

Nu är det frukost som gäller och sen blir det vila på soffan framför några bra filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0