Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Äntligen fredag får man väl säga! Jag har precis klivit upp ur sängen och det är alltid lika skönt att känna att man är ledig! Nu tänkte jag käka lite frukost o sen slänga i en tvätt för det börjar bli dåligt med rena kläder! Kl två ska vi vara hos mamma o käka mat! Sen blir det träning med Linette inför tävlingen imorgon!

Det kommer bli en riktigt jobbig/rolig dag tror jag, bussen går 03.30 imorgon från Eurostop o sen ska resan till Kalmar ta ca sex timmar, tävlingen börjar tio eller elva? Vi discodansare ska tävla först o vi är säkert klara vid fyra på eftermiddagen och sen ska streetdansarna tävla efter oss vilket betyder att vi får vänta tills som är klara! Tävlingen kommer väl sluta vid sju tror jag och sen är det en sex timmars bussresa hemåt, plus ett stop på Mcdonalds så jag kommer nog vara skapligt trött när vi kommer hem! Men jag hoppas det går bra för mig och Linette i tävlingen så det känns värt att ha åkt den långa resan dit!

Tänkte visa vad jag köpte förra helgen när jag va med Sanna på Marieberg, det blev en t-shirt och ett par paljettshorts! Sen va jag tvungen att åka till skopunkten igår och köpa ett par vinterstövlar! Jag har bara haft tennisskor och i snöovädret som har varit nu så blir jag jätte blöt om fötterna! så det fick bli ett par enkla slit o släng skor som jag ska ha till jobbet!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0