Lördag!

Gårdagen blev väldigt lugn, jag vaknade, käkade frukost framför tre avsnitt av True Blood och sen åkte jag till mamma! Vi va hos min kusin en sväng, jag klippte hans hår och grattade min moster! Sen lagade vi mat och käkade när Tompa o pappa kom hem från stockholm! Det blev kyckling med klyftpotatis och päronhalvor med efter eight till efterätt! Tompa somnade på soffan sen när vi kom hem och jag kollade på 6:e dagen på tv men jag orkade inte se klart, jag blir så jävla trött på all reklam det går ju inte att kolla på film på tv längre! helt värdelöst!

Idag vaknade jag av att mamma smsade och frågade ifall jag skulle med till marieberg, hon skulle köpa en ny mobiltelefon! Jag fick med mig lite små saker hem, det blev ett par svarta tights och lite smink från make up store! Nu ska jag duscha och göra mig iordning för vi ska iväg på kalas/kräftskiva hos min kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0