Sjuk?

Idag har varit en helt värdelös dag! Det började med att jag körde hem pappa till Hjortkvarn! Sen städade jag på han jobb och passade på att träningscykla lite innan jag drog hem! Sen kom jag hem och käkade lite frukost! Låg på soffan för jag hade så ont i magen och det slutade i att jag spydde och satt i duschen ett bra tag för att piggna till lite! Magvärken gick inte över utan jag la mig på soffan och sov en stund! Vaknade upp och klockan va sex helt plötsligt! Jag kände mig mycket bättre efter två ipren och lite sömn! Tompa hade varit till macken och hyrt film så vi kollade på "The Proposal" och den va jätte bra! Sen va det Ensam mamma söker" och nu kollar jag på "Djävulen som bär prada" Det känns som jag har sovit bort hela dagen men magen verkar iallafall bättre nu så jag hoppas det håller sig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0