Söndag!

Jag vaknade vid 10.00 imorse men kände att jag inte riktigt ville gå upp då så jag somnade om igen och vaknade lite senare! Kollade på klockan och hon va 12.15, shit! Jag fick nästan panik över att jag hade sovit så länge, hela dan försvinner ju! Jag hävde mig upp ur sängen, slängde i mig frukost, slängde i en tvätt och drog iväg till pappas jobb o städade! Sen ringde pappa och ville ha skjuts hem från kävesta så jag hämtade honom där och körde hem honom! Sen kom jag hem, bytte tvätt, och började sy om en klänning som jag ska ha med mig till Thailand! Jag sydde både upp den och in den lite, det blev as bra! Sen klippte jag av ett par gamla leggings till cykelbyxor och fixade ett band till min bikini! Nu har jag precis skrivit klart alla adresser till folk så jag kan skicka vykort när jag är utomlands! Tänkta försöka fixa naglarna också sen blir det film o godis!

Shit vad mycket jag har fått gjort idag, trots att jag sov så länge! Bra Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0