Städning - chek!

Städandet gick segt idag men det blev klart iallafall! Vilken skillad det blir, allt känns så fräsht! Tompa har varit lekfarbror åt Vincent hela dagen, han ringde vid 2 nån gång o ville komma hit och spela tv-spel med Tompa o så åkte han hem vid halv sju? Så vi hade fullt upp! Sen kom Ewa hit samtidigt som Idol började o jag färgade hennes hår, nu åkte hon o Danne nyss hem och jag ska väl gå o lägga mig! Jag ska upp 05.00 imorgon bitti för 07.15 går bussen från eurostop till tävlingen i Eskilstuna! Jag och Linette ska åka min bil men vi tänkte följa efter bussen så vi hittar rätt! Sen drar vi hem redan vid 12.30 när discotävlingen ska vara slut! Sen på eftermiddagen är det kalas som gäller, Tompas mamma fyller år!

Jag har börjat småpacka lite till Thailand nu, det är ju bara en vecka kvar, shit!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0