Tisdag!

Idag efter jobbet va jag och mamma på boxercise som men idag kände jag mig väldigt opeppad och inte det minsta träningssugen! Jag tror det va det som gjorde att det va jobbigare än vanligt! massa armhävningar, situps, upphopp, boxning, idioten m.m. Duschade när jag kom hem o nu är jag helt slut! Jag anar träningsverk imorgon!

Den här veckan är det träning till max som gäller för på lördag är det tävling i Kalmar och jag hoppas på det bästa! Det gick bra på förra tävlingen men den här gången får det gärna gå ännu bättre! En prick vore inte helt fel! (prick? tänker ni då men det betyder att jag går upp till en högre/svårare klass)

Nu kan jag inte göra annat än att räkna ner till Thailand! Det är bara 32 dagar kvar och det går sjukt fort! Jag har redan börjat skriva packlista o shoppinglista, lite väl tidigt jag vet men jag längtar som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0