Vaccination!

Idag jobbade jag bara till lunch o sen åkte jag till vårdcentralen för att ta sprutan mot svininfluensan! Jag va inte ensam där direkt, jag fick nr 99 på min nummerlapp, haha! Dom hade bara ca 130 sprutor så innan dom ens hade öppnat så skickade dom hem folk som inte skulle kunna få nån spruta Jag tyckte jätte synd om en gammal tant med rollator som fick åka hem igen utan spruta, o där stod jag helt frisk! 13.20 kom jag dit och jag va färdig 15.20 så det tog två timmar! Kön gick ända ut på gatan o jag trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag! Nu är det gjort iallafall, en sak mindre att tänka på inför Thailand! Men just nu känns det som min arm väger ton!



Tompa o jag va iväg en sväng till Willys o handlade lite mat så nu har vi precis käkat! Jag gjorde kyckling gryta med curry och ris! As gott! Snart ska vi väl kolla på Äntligen Hemma och sen blir det nog första "Maffia filmen" i expressens serie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0