Ångest!

Kom precis hem från en jätte trevlig middag med Arazu och Robin! As god mat, så nu är midjemåttet några centimeter större! haha! Det blev inte så sent eftersom vi är hundvakt men det va kul så det måste vi absolut göra om!



Innan vi käkade va vi inne en sväng på HM o jag provade en pälsväst som jag har suktat efter jätte länge men aldrig provat! O det kanske jag inte skulle ha gjort heller för jag blev bara mer kär i den! As snygg verkligen! Jag funderar på att beställa den genom internet för just nu har jag ju 25% rabatt på en vara o det gör ju ganska mycket? aja jag måste fundera! Jag håller på att bli tokig av allt sparande till Thailand! Självklart vill jag kunna handla massor när jag väl är där men jag får nästan lite ångest när jag går in i en butik och inte får handla nåt, det kliar i fingrarna på mig hela tiden! Det känns som att jag missar att köpa massa kläder som hänger i butikerna? helt sjukt jag vet...haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0