Fredag!

Jag älskar att vakna tidigt en fredagsmorgon o känna "fan snart ska jag till jobbet" men efter en stund kommer jag på ett jag är ledig o bara kan njuta av att få ligga kvar i sängen hur länge jag vill! Trots det gick jag upp hyfsat tidigt och nu har jag precis kollat klart på filmen "Dumpa honom" som vi såg igår kväll men jag somnade! Jag fattar inte att jag alltid ska somna, haha! Den va rätt bra iallafall!

Idag tänkte jag försöka få lite gjort innan jag ska dra iväg på träning! Jag ska försöka tvätta lite och även fixa disken! Sånt tråkigt som ändå måste göras! Ska nog köpa hårfärg idag också för nu börjar håret se förjävligt ut! Kanske ska kolla med pappa om han är sugen på bio ikväll? vi får se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0