Fredag!

Äntligen fredag får man väl säga! Jag vaknade tidigt imorse och va förbi Ica och pratade lite med chefen där! Dom behöver antagligen någon som jobbar lite extra så jag va där med mitt cv idag och pratade lite snabbt med honom! Han skulle höra av sig när jag skulle komma på intervju så det lät ju bra!

Sen har jag kikat på massa dans dvd:er för att försöka få lite inspiration till min dans! Jag vill ändra om den lite till tävlingen nästa helg, lite sent påtänkt men det blir nog bara små förändringar isåfall! Jag ska iväg till dansskolan idag och öva lite!

Innan dansen ska pappa o jag iväg till stan o handla 40års present till mamma, hon fyller ju på fredag! Jag tänkte också försöka hinna köpa lite tyg så vi kan börja sy min tävlingsdress i helgen!

Nu ska jag väcka Tompa o Raja så vi kan gå på en promenad innan jag ska iväg med pappa!
Hej så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0