Helgen!

Fredag! Sov länge, gick upp, kollade på true blood, gick på promenad, drog till Mona och fixade tävlingskläderna, iväg och grattade mamma på hennes 40 års dag! Lockade håret, gick och la mig!

Lördag! Gick upp 05.30, fortsatte att locka håret, sminkade mig, va i stan 07.15 när bussen mot Eskulstuna gick! Tävlade semifinal, gick till final, kom trea, fick stå på pallen och ta emot pokal, hem, duschade, sminkade om mig, iväg till mammas 40 års fest, käkade god mat, åkte hem, somnade på soffan!

Söndag! Vaknade ca 07.00 på soffan och gick in till sängen! Vaknade i sängen ca 11.00, käkade frukost, städade på pappas jobb, hem och städade, duschade, gjorde mig i ordning, Kim och Arazu kom, vi käkade ägg mackor, godis, kollade facebook, skrattade, mer godis, stefan o krister, skrattade, dom drog hem, Tompa lagade mat, jag gick och la mig!

Thats it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0