Ledig!

Igår efter jobbet åkte jag iväg till stan o tog spruta, gick hur bra som helst! Sen när jag kom hem satt Gerd och Mona redan o sydde på tävlingskläderna! Tanken va ju att allt skulle bli klart igår men mot slutet så gav min symaskin upp o ville helt enkelt inte mer så Mona fick ta med sig kläderna hem så hon skulle fixa det sista idag! Super snällt! Sen blev det film innan jag gick och la mig men jag kan inte minnas slutet på filmen vilket betyder att jag måste ha somnat?

Aja nu ska jag käka frukost o kolla på True blood som jag missade i onsdags!


Kommentarer
Postat av: Linette

Hejja Sandra! Nu kör du hårt på tävlingen medans jag sitter här och latar mig, hehe men jag hejar för fullt ändå!

2009-10-10 @ 12:53:32
URL: http://linettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0