Sämst!

Efter att ha hyrt en superbra rysare i lördags så hyrde jag en till rysare i söndags o jag tror inte att jag någonsin har sett nån sämre film? Det va det sämsta jag sett på länge! Vi såg bara 20 minuter av filmen! Jag ville nästan kräva mina pengar tillbaka, haha! "My bloody Valentine" hette filmen så hyr aldrig den!!!!!!

Den här veckan är det höstlov så jag har ingen dans! Det känns faktiskt ganska skönt att få vila en vecka! Det är bara workshopen på torsdag men det kommer bli super kul! Och det blir antagligen ingen boxning idag heller för mamma hde ont i ryggen! Men det gör mig ingenting!

Nu ska jag borsta gaddarna o sen dra till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0