Svettig....

Kom precis hem från träningen o det gick as bra idag! Jag fick massa inspiration till min dans så jag har ändrat lite små grejer o nu har jag bara slutet kvar som måste bli bra? Vi körde paren några gånger också men den ska vi inte ändra nåt utan bara öva öva öva o göra den as bra till Kalmar! Jag längtar redan tills på lördag o jag hoppas det går bra, men det gör man väl alltid!

Nu måste jag duscha av mig svetten och sen blir det film! Våran tv funkar inte för det är nåt fel på antennen på taket så det ska komma några snubbar imorgon och fixa det så vi får nöja oss med film så länge! Men det duger alldeles utmärkt för min del! Duschen först, bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0