Frost?

Kollade ut genom fönstret och såg att min bil var ganska frusen? undra om det har varit frost inatt? Termometern står på 5 grader bara så idag är det ingen värme ute än så länge iallafall, kanske blir om solen kikar fram! Det värsta är att det tar så tid att få värme i min bil så jag hinner ju nästan till jobbet innan det blir varmt =(

Idag är det boxercise med mamma som gäller efter jobbet, o jag tror vi har den jobbiga killen idag! Det finns två lärare nämligen och den ena har väldigt roliga pass medans den andra killen har as jobbiga! Det är i princip bara styrka som gäller o man är helt slut efter ca en kvart o hela passet håller på en timme? Lite väl mycket för dom som inte är så tränade innan tycker jag! Men jag behöver träna så det är bara att stå ut, man känner så nöjd efteråt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0