Gina Tricot!

Mina shoppingfynd från Gina som jag köpte igår! Det blev en vit stor t-shirt, en transparant leopard tunika och en tunn cardigan! super snygga allihop =)

   
Nu har jag precis kommit hem från jobbet! Jag hade tänkt att tvätta idag men tvättstugan va upptagen så det får bli en annan dag! Snart för annars har jag inget att ta på mig! Det blir nog en ganska lugn kväll idag, jag känner inte för att göra nåt speciellt! Har sökt ett jobb föresten, nån klädbutik som ska öppna på Marieberg, hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: malin

ja det är du :D

2009-09-28 @ 19:45:34
URL: http://malllinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shopoholic.se

2009-09-29 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0