Hår trassel...

Jo igår va jag ledig och bestämde mig för att göra nåt med mitt hår! Jag fick en klippning kl 12 o sen köpte jag ljusa slingor! Tompa höll på i över en timme med att få håret igenom alla dessa små hål på mössan! Sen skulle färgen sitta i 45 min o sen va det bara att duscha ur! Som jag redan anat innan så såg jag hemsk ut, det blev blont vid hårbotten och sen oranget ute i topparna så det va bara att åka till affären o köpa en brun färg istället, men det vart inte heller riktigt bra, lite för ljus men det få duga så länge! Jag ska köpa en ny färg nån dag för just nu orkar jag inte bry mig mer!

Nu är det jobbet som gäller, jag går tillbaka till mina vanliga tider vilket innebär att jag måste gå upp vid sju varje morgon? inge vidare eftersom jag har haft sovmorgon till nio hela sommaren! Efter jobbet blir det boxning med mamma o sen middag med tjejerna! Jag har fullt upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0