Sorry!

Jag glömde helt bort att skriva att jag skulle åka med jobbet till Malmö! Vi åkte i torsdags och kom hem igår natt! Det va en bagerimässa i Malmö som vi ställde ut på, men nu är jag hemma igen!

Bara en dags helg känns inge vidare måste jag säga, jag skulle gärna vara ledig lite mer för det känns som jag har miljoner saker att göra! Idag skulle jag behöva åka till Marieberg o kika på lite tyger till min tävlingsdress om jag vill ha den klar till tävlingen? Det skulle vara riktigt kul att få den klar men jag vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut än? Samtidigt skulle det vara skönt o bara dra iväg o hyra några filmer o ligga framför tvn hela dagen o bara slappa, inte göra ett skit! Men det känns inte riktigt som jag har tid med det?

aja nu måste jag iallafall ta en duch, jag känner mig som en zombie och håret står åt alla håll, haha! hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0