Kappahl!

Jo jag pratade med Tommy från Kappahl i veckan angående när jag ska börja jobba och hur schemat kommer se ut i sommar. Jag ska börja nästa måndag, den 10 maj =) jag längtar redan! Men jag kommer börja jobba på riktigt efter midsommar, när alla ska ha sina semestrar och som schemat såg ut i juli nu så kommer jag jobba as mycket, minst 4-5 dagar i veckan, vissa veckor mer. Det va inga 30% det inte, haha! Men jag längtar som fan! Det ska bli jätte kul. Jag ska in till stan med mamma imorgon så då måste jag försöka hitta några kläder från Kappahl, inte det lättaste eftersom dom inte har så mycket kläder för mig men nåt ska jag väl hitta iallafall. Kollade lite på internet o hittade dessa plagg.

  

Nåt kanske kan funka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0