Onsdag!

Jag är ganska dålig på att skriva här för tillfället men det känns som jag har tusen andra saker som är viktigare! Jag väntar på svar från Kappahl, tyckte själv att intervjun gick väldigt bra. I helgen är det tävling så jag måste träna till det, mina skor har gått sönder så jag måste köpa nya, jag måste fixa med deklarationen, göra klart både dans och kläder till SM, sy kläder till dansavslutningen m.m. Listan bara fortsätter!

Nu har jag precis kommit hem från dansen, det är bara två gånger kvar o det känns inte bra. Jag har fokuserat helt på tävlingsdanserna den senaste tiden så jag kan inte kursdansen alls. Jag måste verkligen lära mig den bra med tanke på att det är ett antal kickar, splitthopp andra hopp m.m. som skulle vara bra o kunna innan vi ska ha uppvisning =/ typiskt mig....

Nu tänkte jag iallafall gå o lägga mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0