Skitdag!

Gårdagen va nog den sämsta dagen på länge. Tompa o jag drog in till Marieberg igår kväll, dom skulle ju ha öppet till 22.00. Tompa ville in på elgiganten först så vi åkte dit, parkerade, gick in i affären o när vi kom ut igen så startade inte bilen. Vi åkte min bil. Vi fick sitta på parkeringen ett bra tag o vänta på att Pelle skulle komma. Han fick bogsera oss runt lite på parkeringen medans Tompa försökta starta bilen i farten, inte alls pinsamt, men det gick iallafall. Vi åkte hem, stannade på macken i Pålsboda för att tanka, sen startade inte bilen igen? Bogsering ännu en liten bit till bilen startade igen. Åkte hem till Tompas föräldrar där vi satte batteriet på laddning och jag hoppas det funkar idag. Jag måste nämligen ta mig iväg till besiktningen i eftermiddag annars har jag körförbud på bilen =( så snälla gud gör så min bil både startar och går igenom besiktningen! Jag vill inte står där i Hallsberg med en bil som inte startar!


Kommentarer
Postat av: Djaanii

Lycka till på besiktningen!

2010-04-30 @ 09:23:03
URL: http://djaanii.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra på besiktningen, själv hade jag sån tur att jag kom igenom på blanka papper i fredags! :)



Vad ska du hitta på ikväll då?

2010-04-30 @ 09:59:35
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jobbigt läge. Ibland önskar man ju att man kunde göra en handpåläggning, eller hur?

2010-04-30 @ 10:27:49
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0