Sorry!

Har inte hunnit med att skriva här på hela veckan, jag har haft fullt upp med annat! Nu ska jag snart dra iväg o träna med gruppen, äntligen får man väl säga! Vi måste bestämma ett bra namn idag också, några förslag?

Imorgen är det den stora dagen, nästan, eller jag har iallafall två jobb intervjuer på Marieberg! Den första på Kappahl och sen på Eurosko. Jag börjar bli lite nervös för jag har ju faktiskt aldrig vart på en arbetsintervju tidigare? Plus att jag har funderat hela veckan över vad jag ska ha på mig o har fortfarande inte lyckats komma på nåt bra? aja önska mig lycka till iallafall! Sen på kvällen blir det partaj för Kim som fyllde för att tag sen så då blir det väl drag kan jag tänka mig!

Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0