Lördag...

Det känns inte som att jag har så mycket att skriva om när jag bara jobbar hela dagarna?...Jag går upp, käkar frukost, jobbar, kommer hem, (lagar mat), kollar på Prison Break, sover. Det är ungefär så mina senaste dagar har sett ut. Men den här dagen har nog varit den jobbigaste på länge, jag har verkligen bara fått alla krångliga kunder hela dagen, folk som ska byta, reklamera o hålla på o krångla o inte nog med det utan kassan skulle hålla på o krångla med kortköp o grejer så ingenting har gått bra på jobbet idag! Suck...Plus att jag haft huvudvärk i snart tre dagar o det går inte över?? men jag tror det beror på att jag behöver linser? Jag skaffade ju glasögon för ett tag sen för men jag har dom bara ibland (nästan aldrig) När jag va på synundersökningen så sa hon att jag kunde ha dom jämt? Tänkte jag skulle ringa o fixa det där nån dag, tänker inte gå runt med glasögon på jobbet!

Nu har jag precis gjort ett fotbad och skrubbat mina fötter så nu är dom lena som aldrig förr =) Ska snart se en film med Tompa o Nille, sen blir det sängen för imorgon är det jobb som gäller igen!

Jo jag va o köpte kamera förresten, den billiga varianten =)


Ny favvo - Te Amo med Rihanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0