Måndag

Igår va en lugn dag, vi sov ganska länge sen drog vi en snabbis till Marieberg o coop där vi köpte grejer för att göra tacos. På vägen hem stannade vi till vid Danne & Ewas nya hus för att kika på det men det slutade med att vi gjorde tacos där. Tompa o Danne fixade iordning tv o hemmabio medans jag och Ewa gick igenom hennes kläder, haha!

Vaknade tidigt imorse av att jag hade så jävla as ont i magen, slutade med att jag fick springa till toan o spy, inte så mysigt men jävligt skönt i magen efteråt, kanske va nåt vi käkade? ingen aning?

Sov ganska länge imorse också o nu har jag precis kollat på dom 3 senaste avsnitten av True Blood. Ikväll ska vi på bio med Danne & Ewa så jag ska nog bara ta de lugnt tills dess, är lite seg i skallen idag? Ska slänga i en tvätt nu sen får vi se!


Peace and love 2007...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0