Onsdag!

Det blev väldigt segt igår att bara fördriva massa tid på stan. Jag va klar på vaccinationen halv elva ungefär o jag började inte jobba förren kl tre. Självklart kunde jag inte hålla mig från att köpa nåt. Det blev en blus som jag tänkte ha på fredag när vi åker båten. Ett döskalle halsband, och två nya blommor till håret, tänkte nog ha den vita på bröllopet. Sen köpte jag smycken på jobbet, också till bröllopet. Det känns som det mesta är klart inför helgen nu, förutom naglarna som jag ska fixa imorgon, ska bli kul =) Sen måste jag fundera ut vad som ska packas man jag tror inte det blir så mycket, det är ju bara en helg?

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Jobbar till halv sex sen ska jag hem o städa på pappas jobb, jag måste få det gjort innan helgen. Sen runt åtta ska jag till Arazu för vi ska fixa lite till helgen, känns sent men kim jobbar på Marieberg till stängning o Arazu kan inte förren kl åtta? Det kommer bli en sen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0