Tisdag!

Igår gick hela dagen åt att städa, tvätta o fixa iordning! Jag städade hela lägenheten, rensade lite skåp, tvättade all tvätt o när jag va klar va klockan 5 på eftermiddagen o då drog jag iväg till pappas jobb o fortsatte städa där, så det blev verkligen en hel dag. Men det är så skönt när det är färdigt, allt känns så rent o fräsht! På kvällen blev det Prison Break filmen. Vi åkte till Ica Maxi o köpte den för vi har ju alla boxar o jag såg klart det sista avsnittet i förrgår så då ville vi se filmen också! Har ni inte sett Prison break så ha ni verkligen missat nåt, as bra serie!

Nu ska jag snart dra iväg till mamma för att följa med henne o kusinerna till Finspång o bada! Tänkte bara visa vad jag köpte på marieberg i söndags. Ett par brun/beiga leggings och ett svart linne...Ha det bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0