Tisdag!

Idag var jag, mamma och mina kusiner på badhuset i Finspång. Ett litet gustavsvik kan man säga. Det va riktigt kul och inte alls speciellt mycket folk. Dom hade en gul jätte bred rutschbana som kan kunde åka flera stycken i bredd samtidigt, as kul va det! Sen blev det glass i stora lass, jag o Rasse tog varsin "Jumbostrut" och Edwin tog en "Max Mix" det gick på 165,- men ska det va så ska det va, haha!

Nu sitter jag o lyssnar på bra musik under tiden jag plockar ihop en beställning hos HM....Detta blev resultatet! Tyvärr finns inte allt samtidigt så dom droppar väl in en efter en! Skjortor o jag trivs bra ihop just nu, plus att ringen ser grymt fin ut! Nu blir det lite tv, sen sängen för imorgon är det jobb som gäller!



B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0