Mår dåligt =(

Usch idag mår jag inge vidare, jag har haft feber hela natten och inte sovit ett dugg! Jag som hade längtat så efter min egen säng för sängarn på hotellet i Teneriffa va as hårda! Näst sista dagen på teneriffa fick jag massa solexem vilket inte är ovanligt för det brukar jag jämt få men det här gången såg det riktigt illa ut o kliade satan så igår när vi kom hem så ringde jag vårdcentralen det första jag gjorde så jag fick komma till jourmottagningen i örebro igår kväll, fick nån medicin där o recept på några tabletter jag ska käka för att bli av med kliandet. I natt har jag legat i världens feber vilket antagligen kommer av exemem eftersom jag är lite allergisk mot värme, eller solen jag vettefan för det verkar inte vara nån som kan säga varför det blir så? Jag tål helt enkelt inte för mycket direktsol o skulle väl kanske ha haft nåt bättre solskydd än det billigaste vi kunde hitta på Teneriffa för 30,-? aja nu är det som det är, förhoppningsvis kan jag jobba imorgon, får så dåligt samvete när jag är hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0