Torsdag!

Dan före dopparedan o jag ska iväg o jobba en sväng på eftermiddagen! Jag jobbar bara mellan 14-19 så det blir inte så länge, vilket är skönt! Ikväll kommer Ewa förbi en sväng, vi ska boka konsertbiljetter =) Sen ska jag väl försöka hinna med o färga Tompas hår också, sen sova tidigt för imorgon är det fullt upp från frukost till sen kväll!

Jag köpte en tröja på Vero Moda igår när Tompa o jag va inne på marieberg, den tänkte jag ha på julafton men jag tog på mig den redan idag, kunde inte vänta! Vi skulle ju kolla på armbandet som jag ville ha i julklapp igår men det fanns inte så vi har beställt det från internet istället, hoppas det blir bra men det tror jag, det är grymt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0