Åhhh

Jag fick nyss ett stort utbrott på min jävla symaskin som inte vill funka! Jag har bara lite grann kvar på byxorna och sen är kläderna klara men symaskinen höll på o jävlades med mig så jag kom inte nån vart! Jag provade till slut att byta tråd och nu verker det funka hyfsat bra igen, men tråden är ljusbrun och byxorna är svarta så jag kan iallafall inte göra klart. Jag skulle få lite olika svarta trådar av mamma imorgon så får jag testa o se om det funkar bättre då. As irriterande när jag egentligen ville bli klar idag!

Tävlingen närmar sig o Linette va här igår så vi tränade på pardansen. Det börjar kännas helt okej nu men vi behöver fortfarande lite mer träning. Speciellt kondition och armar. Vi ska träna onsdag o fredag så det får räcka, sen är tävlingen på lördag. Jag hoppas verkligen det går bra!

Nu ska jag duscha och sen blir det film, bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0