Fredag!

Igår blev jag äntligen klar med tävlingskläderna, efter många om och men. Jag började vid sju och va väl klar vid elva fast jag bara skulle sy typ tre sömmar =/ Men nu är det klart iallafall och det kommer dröja innan jag syr nåt igen det kan jag säga. Men man lär väl sig kanske nåt på vägen förhoppningsvis? Linette ska prov kläderna ikväll på träningen så jag hoppas hon kan ha dom, haha!

Nu tänkte jag slänga i sista tvätten, duscha och sen bara slöa framför tv:n hela dagen tills jag ska iväg på träning. Sen ikväll blir det packning och sova tidigt, det är ju tävling imorgon, jag längtar!!

Igår när jag kom hem från jobbet så fastnade jag framför Dirty Dancing som va på Tv4+. Jag har sett den minst 100 gången men den blir nästan bättre för varje gång. Fan vilken bra film. Jag tjöt fan ihjäl mig i slutet, det är så lyckligt! Kan inte fatta att patrick swayze är död. Han va iallafall i sina bästa år och väldigt snygg i den här filmen, haha!




Min favorit låt i filmen ♥


Kommentarer
Postat av: zara

svar på din kommentar: tack så mycket! :) Måste säga att jag också älskar dirty dancing!! :D

2010-02-12 @ 17:18:25
URL: http://zarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0