Helgen!

Igår va det snöstorm och självklart va vi tvungna att ge oss ut med bilen. Vi skulle på Eltons 1:års kalas. Tompa va på fest i fredags kväll så jag va tvungen att köra, ni kan ju tänka er själva! Plus att vi glömde presenterna så vi fick vända efter att tag och åka tillbaka! suck! Vi kom dit iallfall men det va knappt, haha!

På kvällen va det melodifestivalen som gällde och jag är ganska glad över att jag skippade Kims fest igår för min hals är mycket sämre idag, jag kan fan knappt prata! Det är tur att det är sportlov den här veckan vilken innebär ingen dans och det är ju perfekt nu när jag är sjuk.

Idag blev det bara en snabbstädning på pappas jobb sen va jag till macken och hyrde två filmer så jag ska börja kika på dom nu! orkar fan inte göra nåt annat, speciellt inte prata med folk, haha!


snöstorm

Födelsedagsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0